środa, 26 sierpnia 2015

Kulturalna Mapa TAG

Nie wierzę, że zostałam nominowana do tagu :D
Bardzo dziękuję za nominację od Pond (JEJ BLOG). Wpadajcie również do niej :*
Ten kreatywny tag stworzyła Sara (JEJ BLOG).
Do podanych przez nią zdań mam dopisać odpowiedzi wraz z bohaterami książek, filmów, gier. Dziękuję serdecznie za nominację! :*
Znajdujemy się na północnych krańcach świata. Kto przetrwa mroźną, wieczną zimę?
Myślę, że przetrwałaby w tych warunkach Ciri z Wiedźmina.
Umie ona poradzić sobie w trudnych warunkach, więc mroźną zimę na pewno przetrwa :)
A teraz pora na podróż nad szumiące wodospady. Jak sądzisz? Kto mieszka w jaskini pod wodospadem?
Zastanawiałam się nad tym bardzo długo i...kompletna pustka :D
Jednak myślę że zamieszkali by tam Srebrni- Wodniaki z książki ,,Czerwona Królowa''.
Kontrolują oni wodę, więc idealnie by się tam czuli.
 
Powoli zbliżamy się do końca podróży. Trafiamy na spotkanie istot fantastycznych. Kto pierwszy rzuca ci się w oczy przy ognisku?
Myślę, że byłby to Geralt z Wiedźmina, ale że jako prawie każdy na to miejsce go daje, to postanowiłam że to będzie Jodie z gry Beyond: Two souls.
Jeśli te istoty byłyby z innego wymiaru, to Jodie na pewno pierwsza rzuciłaby mi się w oczy przy ognisku.
Ostatni przystanek. Jesteśmy na ziemi, w której teren jest nieodpowiedni, by zostały tu na dłużej jakieś cywilizacje. Kto może tu mieszkać? Kto sobie poradzi w zbudowaniu tymczasowego domu?
Oczywiście nie może to być nikt inny niż streferzy z trylogii ,,Więzień Labiryntu''.
Dali sobie radę w labiryncie, dali radę na najbardziej spalonej części świata, więc dlaczego by nie mieli dać rady na tej ziemi? :)
 
 
 
 
Jeszcze raz Pond, dziękuję ci za nominację :*
Osoby nominowane przeze mnie:
Powodzenia :*
 
 
 

20 komentarzy:

  1. Jak postaci z gier to polegnę :'( Nie gram w gry! Ale trudno, nominacja to naminacja ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie muszą być postacie z gier, sama wybierasz skąd :)

      Usuń
    2. Mogą być z książek, filmów, gier :*
      Sama decydujesz gdzie jaką postać dasz, więc nie musi być z gier :)

      Usuń
  2. Świetne rozwiązanie tagu! A i widzę, że Wiedźmin jest popularniejszy niż myślałam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No, chyba jest bardzo popularny :D

      Usuń
  3. Wiedźmin, Wiezmin wszędzie! :D Świetnie się spisałaś Pati! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję <3 Bardzo mi się ten tag podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny TAG, trafiam na niego pierwszy raz :D
    Muszę wreszcie przeczytać "Czerwoną królową" oraz "Więźnia labiryntu" ^^
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, ja właśnie teraz czytam Czerwoną Królową :D

      Usuń
  6. Ooo Streferzy <3 Nie mogę się doczekać premiery ekranizacji "Prób ognia" ^^
    Buziaki :*
    zapraszam do mnie: cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D idę do kina ^^
      Okej, na pewno wpadnę na twojego bloga :*

      Usuń
  7. Czemu ja dostaję istnej głupawki jak gdzieś przeczytam Geralt albo Ciri? :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy tag :) Sama miałabym nieco inne skojarzenia, aczkolwiek dzięki niemu zachęciłaś mnie do ponownego przeczytania "Wiedźmina" ;) Dzięki!
    Pozdrawiam,
    http://tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń