piątek, 4 września 2015

Liebster Blog Award #1

Hej! :3
Na wstępie chciałam was przeprosić za moją długą nieobecność.
Niestety, teraz szkoła się zaczęła i obawiam się, że będę teraz bardzo mało pisać na blogu :c
Mam nadzieję, że od czasu do czasu znajdę czas żeby coś napisać :)
Jeszcze raz przepraszam i zapraszam was na Liebster Blog Award :)
Dziękuję, za nominację Klaudii (JEJ BLOG). Wpadajcie do niej :*
1. Czy Ty także się boisz, że w czasie roku szkolnego nie będziesz miał/miała czasu na czytanie?
Tak, ale jak już wspomniałam wyżej postaram się znaleźć czas na czytanie i pisanie bloga. Będzie ciężko, ale mam nadzieję że dam radę :)
2. Czytasz tylko książki papierowe?
Czytam książki papierowe i czytam książki jako ebook.
Jednak zdecydowanie wolę czytać książki papierowe :D
3. Jakie jest Twoje hobby?
Moje hobby to czytanie książek i fotografowanie :)
4. Ulubiony film?
Nie wiem...nie umiem wybrać jednego.
Moimi ulubionymi są ,,Zostań, jeśli kochasz'', ,,Wielka szóstka'', ,,Fantastyczna czwórka'', ,,Love, Rosie'', ,,Ant-Man''  (Lubię filmy o super bohaterach :D), Igrzyska śmierci- wszystkie części :D
5. Dziwny nałóg podczas czytania? (np. dojście do okrągłej liczby stron...)
Zawsze jak zaczynam jakąś książkę to czytam ostatnie zdanie na końcu książki.
6. Należysz do jakiegoś fandomu?
Nie.
7. Poznałaś ciekawych ludzi poprzez prowadzenie bloga?
Tak, np. Klaudię, dałam u góry link do jej bloga :D ♥
8. Ulubione danie?
Nie wiem...serio, nie mam pojęcia xd
9. Ulubiona książka?
Trylogia Więzień labiryntu, trylogia Niezgodna, Czerwona królowa, trylogia czasu Czerwień rubinu ♥
10. Do której klasy teraz będziesz szedł/szła?
2 klasa gimnazjum.
11. Zamierzasz wiązać swoją przyszłość z książkami?
Nie wiem...może tak, może nie :D
 
Dziękuję jeszcze raz za nominację ♥
Ja nominuję :
Lunatyczkę JEJ BLOG
Geek Girl JEJ BLOG
Książko Miłości Moja JEJ BLOG
Patty JEJ BLOG
Detektyw Książkowy JEJ BLOG
Informacja!
Teraz będą się mniej pojawiały posty z powodu roku szkolnego, ale od czasu do czasu dodam jakiś post :)
Pozdrawiam :*
 


 
 

13 komentarzy:

  1. Zostań, jesli kochasz? Czytałam książkę, ale filmu raczej nie obejrzę :(
    A myślałam, że jestem jedyna, która czyta końcówkę w każdej książce ♥♥♥
    Chyba za mało pytań Ci zadałam, coś tak czuję ^^
    Doczekałaś się tego komentarza! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na odwrót- książki nie czytałam, film oglądałam :D
      Nie zadałaś mi za mało pytań :D
      Hahaha, tak w końcu się doczekałam :*

      Usuń
  2. Ja uwielbiam wszystkie filmy Marvela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhuhu filmy Marvelowskie :3
    Zauważyłam, że dużo osób czyta ostatnie zdanie z książki. Kiedyś też tak robiłam, ale przestałam, kiedy natknęłam się na śmierć opisaną właśnie w ostatnim zdaniu. Co prawda ucieszyłam się, bo nie lubiłam tej postaci, ale już nigdy więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah tak, zazwyczaj przynosi mi to spoilery :D staram się nie czytać ostatniego zdania w książce, ale nie wychodzi mi to :D

      Usuń
  4. Niestety szkoła już się zaczęła :/ Wszystko co dobre kiedyś się kończy :/
    Podoba mi się nowy wygląd bloga <3 Uwielbiam wilki :D
    Tak samo odpowiedziałabym na pytanie 5. Zawsze znam zakończenie książki i jestem pewna, że z tego nie wyrosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że nowy wygląd bloga się podoba :D Czasem u mnie te jedno zdanie na końcu książki zamienia się w jedną stronę, hahaha :D

      Usuń
  5. Na wstępie powiem, że strasznie podoba mi się Twój szablon. Jest taki inny, nietypowy. Brakuje mi tylko podstrony z recenzjami, co by łatwiej ogarnąć, co czytasz.

    A teraz bardziej w temacie... Sporo masz tych ulubionych książek :D Może wstyd się przyznać, ale jakoś żadnej jeszcze nie czytałam, choć na "Czerwoną królową" mam ochotę już od dłuższego czasu.
    Też lubię filmy o superbohaterach, Ant-Mana niedługo będę musiała obejrzeć :)
    Pozdrawiam,
    Szara kawiarenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ a Czerwoną Królową koniecznie musisz przeczytać :D Ja z niecierpliwością czekam na kolejną część :D

      Usuń
  6. Mam tak samo z ostatnim zdaniem - czasami czytam, a później strasznie żałuję ;P

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń