piątek, 9 października 2015

Moje czytelnicze nawyki TAG

 
Hej, dzisiaj przyszłam do Was z nowym postem, a konkretniej z Tagiem. Jednak na początek chciałabym Wam powiedzieć, że teraz nawet czasu na czytanie nie mam. Sprawdzian goni sprawdzian. Z racji tego na pewno teraz będą pojawiać się częściej inne posty, niż recenzje książek. To tyle co chciałam Wam powiedzieć to teraz możemy przejść do Tagu :D Można powiedzieć, że oddała mi go Lucy Lomar z bloga www.zeglujacmiedzysnami.blogspot.com
ponieważ ma strasznie dużo zaległych Tagów, więc stwierdziła, że mi jeden odda, a z tego powodu, że bardzo mi się on podoba to z chęcią go przyjęłam :D
1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Nie, jednak najczęściej czytam na łóżku, ponieważ przeważnie czytam wieczorami. Jednak, gdy czytam po południu to na fotelu.
2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
Ja kocham zakładki, więc tylko ich używam (Zakładki moim życiem, hahaha). Szczerze mówiąc to chyba jeszcze nigdy nie używałam świstków papieru do zaznaczania strony.
3.Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?
Próbuje zawsze dochodzić do końca rozdziału. Ale jeśli muszę skończyć już czytać, to nie zostawie książki np. na stronie 299 wtedy już muszę dojść do okrągłej liczby.
4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki?
Nie jem, ale piję. Jednak tylko wtedy kiedy mam obok siebie jakiś stolik, czy stół.
5. Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
Ostatnio nawet próbowałam słuchać muzyki podczas czytania i nawet umiałam się skupić na książce. Jednak wolę czytać w ciszy, ale od czasu do czasu lubię posłuchać muzyki w trakcie czytania. Nigdy nie oglądałam filmu
podczas czytania książki, i nie będę oglądać. Nie potrafiłabym się skupić. Czasem siedzę przed telewizorem i czytam, ale tylko przy jakiś serialach, ponieważ jak jakiś film mnie zaciekawi to koniec, odłożę po prostu książkę! :D Jednak gdy np. moja siostra ogląda tv, a leci jakiś nudny serial, albo coś co mnie nie interesuje to umiem czytać przy telewizorze.
6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?
Czytam tylko dwie książki naraz, tylko wtedy, gdy muszę czytać jeszcze lekturę :D A tak to staram się czytać jedną książkę na raz ^^
7. Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek?
Czytam gdziekolwiek. Mogę czytać w domu, gdy czekam u lekarza, w szkole, wszędzie :D
8. Czytasz na głos, czy w myślach?
Gdybym czytała na głos, to nie potrafiłabym się skupić. Czytam wyłącznie w myślach.
9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Niestety, zawsze jak zaczynam książkę czytam ostatnie zdanie >.< Staram się tego nie robić...ale chyba wiecie jak to wychodzi :D
10. Czy zginasz grzbiet książki?
Szanuję swoje książki, więc dbam o nie jak gdyby to były moje dzieci, haha :D Ja nie zaginam grzbietu książki, ja wręcz ubolewam nad tym, jak mi się zagnie!
Dzisiaj nie nominuję nikogo, ponieważ jestem na telefonie i nie mam jak tego zrobić, ale obiecuję, że w kolejnym Tagu to zrobię! ^^

25 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie czytałam u lekarza ;)
    +świetny tag
    Blondie in Wonderland

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nawet czekam godzinę u lekarza, więc trochę poczytam :D

      Usuń
  2. Doslownie zgadzam się z Tobą w każdziusieńkim zdaniu ! :D
    A z 1O pozycją to już w ogóle ;D >Żołwik<

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie miałam takiej maniery kończenia na "okrągłej" stronie ani rozdziale. Tym bardziej, że czytam głównie w szkole, a tam nigdy nie wiadomo, czy nauczyciel przyjdzie równo z dzwonkiem, czy dwadzieścia minut po nim.
    Poza tym, dla mnie słuchanie muzyki wręcz pomaga, szczególnie, gdy jest to metal.
    I jeszcze jedno! Widzę, że czytasz teraz "Myszy i koty". Moja siostra czytała tę książkę (jako jedną z niewielu niezwiązanych z religią) i jej się podobała, także miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety strasznie wolno mi to idzie, bo nie mam czasu na czytanie. Ale książka jest super :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. A ja miałam kiedyś super zakładkę, to jej używałam. Potem naturalnie ją zgubiła, więc teraz używam czego popadnie, albo nawet nie zaznaczam miejsca, gdzie skończyłam, tylko go potem szukam, a to jest tym bardziej genialne, że praktycznie nigdy nie kończę na rozdziale, ani na okrągłej stronie czy coś w tym stylu. Zwykle nawet nie kończę jakiejś akcji, tylko to jest najbardziej przypadkowy moment xd :-D
    Pozdrawiam
    http://czytamwiecjestemcaxianelim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem też tak mam, że kończę na przypadkowej stronie, ale tylko wtedy gdy muszę już skończyć :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Czytam to co napisałaś i nawet nie wiesz ile mamy ze sobą wspólnego co do tematu książkowego! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/10/zakadki-do-ksiazek-czesc-4.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to fajnie :D
      >żółwik< 👊
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  6. Ja też muszę zawsze przeczytać ostatnie zdanie, to straszny nawyk! Zwłaszcza gdy ostatnie zdanie zamienia się w ostatni akapit i przedostatni akapit...

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. 299 strona może być, ale jeśli kończy się na niej rozdział, wtedy czuję się tak jakbym skończyła na 300 i ta jedna strona nie robi mi różnicy ^^
    Może dziwnie to zabrzmi, ale ja dopiero uczę się używać zakładek, do tej pory zaznaczałam ... właściwie nie zaznaczałam, zapamiętywałam gdzie skończyłam :D
    Oglądanie filmu i czytanie? NIE..! Ale czytanie przy muzyce - ♥ kocham :D Czyta mi się właściwie nawet lepiej niż w ciszy ^^
    Czytanie ostatniego zdania, och znam to .. robiłam tak jak jeszcze byłam w podstawówce, teraz nie mogę, szczerze nawet o tym nie myślę. Nie mogłabym sobie zniszczyć tej niespodzianki - zakończenia. Wkurzam się na siebie, gdy dzieje się coś mocnego w książce, a ja kątem oka (tak wiem, że oko nie ma kąta :D ) zobaczę pół strony dalej, jak to się kończy! Czasem czuję się tak zdesperowana, że staram się to jakoś zasłonić, żeby żadne nazwisko, czy inna ważna sprawa nie rzuciła mi się w oko zanim dojdę do niej w odpowiednim momencie :D
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też tak mam :D
      To jest straszne! Czasem nie idzie wytrzymać i muszę jak napisałaś, kątem oka zobaczyć :D

      Usuń
  8. Zostałaś przeze mnie nominowana do tagu, zapraszam!
    http://kultusarnie.blogspot.com/2015/10/zostaam-nominowana-przez-suomi-do-tagu.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Na większość pytań odpowiedziałabym podobnie :)
    Zawsze zaznaczam zakładkami - uwielbiam je i chyba jestem od nich uzależniona :)) Książki mogę czytać wszędzie w domu, w autobusie, na lekcji czy u lekarza :) I tak jak Ty zawsze czytam ostanie zdanie ( ostatnio złapałam się na tym, że czytam ostatnią stronę) :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, u mnie zdanie zamienia się w akapit, potem jedna stronę :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Ja kocham czytać jak mi gra muzyka :) Kiedyś jak czytała "Zwiadowców" non stop słuchałam kilku piosenek jednego zespołu i teraz jak je słucham przypominają mi się wszystkie przygody Willa <3 To jest piękne uczucie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż, ja zaginam ^^ I jem podczas czytania xd
    Bardzo miło czytało się twoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem też jem, ale jak już to bardzo bardzo rzadko :D
      Dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  12. Czyli myślę, że TAG się spodobał! :3 Muszę Ci częściej oddawać moje nominajce hahah :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny TAG! Jeden z tych, które z przyjemnością bym zrobiła :). I zazdroszczę, że możesz się ograniczyć tylko do 2 książek równocześnie. Dla mnie trzy to jest absolutny minimalizm... Nieraz kończę z 8... Muszę się bardzo dyscyplinować żeby tak się nie działo :P

    Uściski od Książniczki Po drugiej stronie książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio..nieraz czytasz 8 jednocześnie? :o
      Podziwiam Cię, bo ja bym się nie umiała skupić, pewnie wszystko by mi się mieszało! :D

      Usuń