wtorek, 29 grudnia 2015

Darmowe książki dla blogerek?!

Tak, dobrze przeczytaliście. Wydawnictwo Wymownia organizuje akcję w której każdy bloger i blogerka książkowa mogą wziąć udział. Jeśli chcesz mieć ebooki czy też audiobooki za darmo nie ma sprawy! Co należy zrobić, żeby otrzymać książki w formie elektronicznej? Nic wielkiego! Wszystkie szczegóły znajdziecie na: http://wymownia.pl/darmowe-ebooki-dla-blogerek/ Są tam wymagania, żeby otrzymać książki, najczęstsze pytania i wszystkie inne informacje :)
Myślę, że to jest naprawdę świetna akcja, więc jak tylko możecie to naprawdę zachęcam Was do udziału ^^
Jeszcze raz Was przepraszam za moją nieobecność, teraz na pewno się poprawię i będę częściej pisała. Także ja Was żegnam i śmigam czytać wasze blogi :*

4 komentarze:

  1. Ja już dostałam pierwsze ebooki i z niecierpliwością czekam na następne <3
    Pozdrawiam,
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej akcji, ale nie mogę się przekonać do e booków - jestem uparta jak osioł, albo jak stado osłów, więc pewnie minie ze sto lat zanim się przekonam do elektronicznej wersji książki :) No ale zobaczymy :D No właśnie! Kochana mało Cię!Mało! Czekam na Twoje posty i zobaczysz będę Cię męczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym, ale jakoś mnie nie pociąga wersja elektroniczna książek. To takie...jakby się tylko w połowie poznawało tę historię. Poza tym i tak bez tego spędzam za dużo czasu przed telefonem, a książki to moja odskocznia ;D
    Pozdrawiam!
    http://naskrzydlachweny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ta akcja akurat nie interesuje :D wolę papierowe, a e-booki czytam, jak muszę już.

    OdpowiedzUsuń