piątek, 18 marca 2016

#SameQuizy #1!

Heeej! :3 Witam Was w nowej serii na blogu. Jak pewnie domyśliliście się po tytule- będą to quizy. Takie posty będą się pojawiać 2 razy w miesiącu. Gdzieś na początku i na końcu miesiąca. W jednym poście będą książkowe, albo taki około książkowe. W drugim zaś będą opowiadania. Na stronie http://samequizy.pl/ jest mnóstwo najróżnieszych opowiadań i to my decydujemy jak historia się potoczy. 

Także zapraszam Was do pierwszego takiego rodzaju postu!
Pierwszy quiz brzmi: ,,Którego bohatera z Hobbita poślubisz?'' Robię ten a nie inny, ponieważ prawie każdy kto mnie zna wie, że Legolas to moja miłość. To jest mój mąż. I po prostu musi paść na Legolasa. Bo jak nie, to.. nie wiem co! Ale, ale musi paść na niego! Let's get ready?!
UWAGA: Pytanie o Saurona i Aragorna zawiera spojlery, więc jeśli nie widziałeś/aś Władcy Pierścieni to nie patrz na to pytanie.


Tych kolorów było strasznie dużo! Dlatego dałam zdjęcie, tego który najbardziej do mnie pasuje. I to w sumie prawda, że w dzień zakładam maskę i ukrywam swoje prawdziwe ja, ponieważ jestem dość nieśmiała. Znaczy..jeżeli ktoś mnie pozna tak bardziej , to umiem się jakby otworzyć. Moje siostry zawsze mówią ,,Cicha woda brzegi rwie'', a ja się z nich śmieje XD
Czy oddałabym życie za przyjaciela? Hm..zależy jaka to by była sytuacja. Jeżeli byłaby to wina tego przyjaciela, znaczy..jeżeli on coś by zrobił co spowodowałoby śmierć to raczej nie. Bo dlaczego mam płacić za jego/jej błędy? Dopra..Klaudia uduszę XD  Dobra..jest to za szeroki temat, że tak powiem..więc przejdźmy do kolejnego pytania.



Czasem czuję się mądrzejsza od moich sióstr..z czego jedna ma około 30 lat. A czasem czuję się tak głupia..albo tylko udaje? hahah. Tak na pewno udaje XD  Więc tutaj poszłam na kompromis i wybrałam najprostszą odpowiedź: Na mój wiek. A co to w ogóle za odpowiedź więcej niż 10.000 lat? XD Chyba, że ktoś się czuje elfem..Nigdy nie wiadomo.

Ulubiona rasa w krainie Śródziemia..A! jeszcze były tam odpowiedzi trolle i wszystkie, ale nie zmieściło mi się. W sumie to lubię prawie wszystkich..ale niech już zostaną ci elfowie! Przecież ma wyjść Legolas!





Oo nie XD Wczoraj nawet na internecie zobaczyłam Newtmasa. Jest to Newt i Thomas jako homoseksualiści z Więźnia Labiryntu. Jak ja wczoraj się o tym dowiedziałam to po prostu padłam! Każdy powinien wiedzieć, że Newt jest mój i nie ma żadnego Newtmasa XD NEWT JEST MÓJ. 
Thorin i Thranduil? XDD Oni nawet by do siebie nie pasowali.
A tak serio..to niech sobie żyją i w ogóle, ale dla mnie to jest chore. It's gross! It's gross! Rzygać mi się chcę od samego patrzenia..przejdźmy dalej.

















To jest za trudne pytanie! Hobbiton jest piękny, Erebor jest piękny, Lothlórien jest piękny! Niektóre miejsca są chyba z Władcy Pierścieni? Nie oglądałam, więc może dlatego niektórych nie kojarzę. Ale nadrobię! Dlatego dam: Chciałabym podróżować. 



Ja w ogóle kocham łuk odkąd zaczęłam grać w Tomb Raider (2013) ♥ Także..nie ma opcji! Musi być łuk! Uważam, że topór byłby w ogóle za ciężki. Nie wiem jak miecz..Mniejsza z tym. ŁUK!


Odpowiedź ,,Chciałabym, aby on był moim wynikiem..'' po prostu mnie rozwaliła XD W sumie Elrond jest mi obojętny..jest okej.


Zapomniałam zaznaczyć..Mniejsza. Wybieram odpowiedź ,,Jest straszny, a zarazem fascynujący''. Jak już wspomniałam nie oglądałam jeszcze Władcy Pierścieni, ale w sumie spoko wygląda XD 





No co ja miałam tu dać? On dopiero jest we Władcy Pierścieni. ,,Ma fajną buzię''? Niee, raczej nie. ,,Jak na rasę ludzką jest jak pół Elf.'' Nie :o Więc dałam byle co..


Tego to ja raczej nie muszę komentować...♥♥♥



Dałabym to pierwsze, czyli ,,Karzeł zaślepiony złotem jak jego dziad''...bo to prawda! Ale nie jest taki zły. Wiecie..pomógł Legolasowi XD Nie dobra..za dużo już tutaj mojego męża. Uważam, że mimo tego, że Thorin był zaślepiony złotem to był przyjacielem, był lojalny. A przecież w końcu otrząsnął się z smoczej choroby.


,,Wojownicza księżniczka'' to idealne określenie!Trochę nie podobało mi się to jak traktował Tauriel. A później..ojejciu! SPOJLER Jak Kili (mój mąż :'cc) zginął i ona była przy nim..
-Dlaczego to tak boli? (Tauriel)
-Bo to jest prawdziwa miłość (Thranduil)
A wcześniej on jej mówił, że jej miłość do krasnoluda nie jest prawdziwa i wgl i ooo! :'c KONIEC SPOJLERU I ma fajnego łosia :3
Oczywiście, że biorę L. 


Hahahaha. Taak, na pewno by pocałował jakąś niewiastę po kilku minutach znajomości. Ludzie to mają wyobraźnię! Ale przynajmniej dowiedzieliście się jak zostaliśmy małżeństwem.

Przepraszam Was, że ten post wyszedł taki długi, ale mam nadzieję, że bawiliście się przy nim tak dobrze jak ja! ;)
PS. Nie wiem dlaczego w poście czasem są takie dłuugie przerwy, ale Blogger nie chce mnie dzisiaj słuchać :/ Postaram się, żeby na następny raz było już okej :)

12 komentarzy:

  1. Nie wiem, jakim cudem wyszedł mi Elrond... Liczyłam na Aragorna albo Legolasa ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też wyszedł Legolas, chociaż z tego co widzę wiele odpowiedzi nam się różniło. Świetny quiz :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze. Legolas jest mój. Koniec. Kropka. Jeśli mamy kontynuować znajomość bez konfolktów, musisz to zaakceptować XD.
    Po drugie. Nie za bardzo rozumiem, jaka jest Twoja styczność ze Śródziemiem. Wnioskuję, że oglądałaś Hobbita i nie oglądałaś Władcy, a co czytałaś...?
    Po trzecie. Legolasa nie było w Hobbicie, więc Thorin mu nie pomógł, a film Pidżeja jest zwalony jeśli chodzi o fabułę. Nie przeczę, że cieszyła mnie obecność mojego ukochanego, ale... Wyglądał i zachowywał się znacznie gorzej niż go pamiętałam :'(. A Tauriel i ten trójkąt miłosny... Błe. Jestem Tolkienistką i tego nie toleruję. Mimo, że filmy były fajne to nie można sie na nich wzorować w jakiejkolwiek ocenie. To po części coś całkiem innego.
    Po czwarte. Niektóre miejsca są z Sillmarilionu, który całym sercem polecam przeczytać. Jest naprawdę genialny!❤
    Po piąte. Świetny pomysł na posty. Miła odmiana i szybko się czyta ;)
    Pozdrawiam!
    http://naskrzydlachweny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież możemy się nim podzielić XDD
      Po drugie..tak, tylko na tym się kończy. Moja wiedza o Środziemiu jest jeszcze bardzo bardzo malutka. Ale spokojnie, spokojnie! To się zmieni!
      Po trzecie. Tak, wiem (Znaczy TERAZ wiem XD), ale w filmie mu pomógł, więc wiesz..XD
      Ja bardziej wolę Tauriel z Filim (Moim drugim menszem z Hobbita XD).
      Po czwrate. Okej, dziękuję ♥
      Po piąte. Dziękuję :D
      I ja jeszcze dodam po szóste. Dziękuję za wyczerpujący komentarz! :D

      Usuń
  4. Samequizy robią furorę! Sama rzadko wchodzę ma tę stronę, ale twoja nowa seria mnie do tego zainteresowała :)
    Władca pierścieni to nie moja bajka, wièc ten quiz sobir odpuszczę!
    Pozdrawiam
    annwithbooks

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, tak ogólnie to Legolasa nie ma w książce ,,Hobbit", więc nie wiem po co dodawali go w filmie. :) Jest we Władcy Pierścieni i ten film jak najbardziej polecam. Jedyna ekranizacja, którą naprawdę kocham, a książkę wręcz wielbię. Z resztą jak wszystko co wyszło spod pióra Tolkiena. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Władcę Pierścieni na pewno nadrobię! :D

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł na posta :D Ogólnie to mi przypomniałaś, że ciągle nie obejrzałam ostatniej części Hobbita! :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi quizami!
    Niesttety nie lubię ani Hobbita ani Władcy pierścienia, ale może nie będę się pogrążać :) xD
    Obserwuję bloga i czekam na następne posty <3
    zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, każdy ma inny gust i lubi co innego! Moja przyjaciółka też nie lubi Hobbita..(TAK KALUDIO TO O TOBIE MOWA) SMUTECZEG :'c
      Dziękuję, na Twojego bloga też z chęcią wpadnę! :)

      Usuń
  8. Same quizy są super, czasami odwiedzam tę stronę i sobie robię quizy xD
    Nie jestem wielką znawczynią Hobbita czy Władcy pierścieni, bo książek nie czytałam, a filmy - Hobbit: dwie części obejrzane, Władca pierścieni: jedna część :D
    Quizu nie robię, nie kojarzę nawet wszystkich postaci xD

    OdpowiedzUsuń