środa, 20 kwietnia 2016

KINOMANIAK #2

Ale dawno nie było takiego rodzaju posta! To przez to, że rzadko oglądałam ostatnio filmy..Ale niedawno obejrzałam pewien film i musiałam o nim napisać! ♥

RECENZJA JEST NAPISANA Z PERSPEKTYWY WIDZA, NIE CZYTELNIKA

KILKA SŁÓW:
Ta okładka jest po prostu cudowna! Chyba kupię sobie książkę z tym wydaniem. Tylko..będę musiała czekać na drugą część filmu, żeby kupić drugą część książki z wydaniem filmowym..O ile w ogóle będzie następna część filmu..Ma być! Bo jak nie to uduszę!

Bo czytałam takie opinie, że niektórzy stwierdzili, że będzie tak samo jak z DA. Film nie był jakoś super, ale był okej. Nie czytałam książki, więc zbytnio nie mogę się wypowiadać. Tak samo jak nie czytałam książki ,,Piąta fala''. Ale po przeczytaniu będę na pewno traktować ich osobno. Film i książkę osobno.
Jednak pewnie bohaterów będę sobie wyobrażać takich, jak są w filmie <3

Schematy..wszyscy się na nie skarżą. Ale tak naprawdę wszędzie są schematy. Gdzie ich nie znajdziemy? Pewnie w niewielu pozycjach. Ludzie się do wszystkiego przyczepią. Że to już było. Że ktoś w ogóle nie lubi filmu o kosmitach *To po co w ogóle ten film oglądał? Ta opinia mnie rozwaliła XD*, a tym bardziej jak ludzie grają rolę kosmitów. Chyba każdy ma inny pomysł na kosmitów, tak? Ja sobie go wyobrażę np. jako zielonego słonia, a ktoś inny jak wielkiego potwora *To tylko przykłady*. Właśnie znalazłam inny komentarz..Ktoś napisał, że te rozterki miłosne są dla gimnazjalistów *Może nie są jakieś bardzo dojrzałe, ale bez przesady..), a inny człowiek napisał, że skoro ta osoba tak mówi, to czym są tematy ataku kosmitów? On się jarał tym w podstawówce. Ludzie..trzymajcie mnie. Jeśli nie lubisz takich tematów, takich typu filmu to po co oglądasz?! Przejdźmy dalej, bo zaraz mnie coś trafi..

TROCHĘ O FABULE:

1 FALA: CIEMNOŚĆ. 2 FALA: DESTRUKCJA. 3 FALA: INFEKCJA 4 FALA: INWAZJA. NADCIĄGA PIĄTA FALA..

Po inwazji kosmitów nastolatka imieniem Cassie poszukuje zaginionego brata, który prawdopodobnie został porwany przez obcych. Jednak za tym kryje się wiele tajemnic..
Niektórzy uważają, że w filmie było więcej gadania i rozterek miłosnych bohaterów niż samych kosmitów, czy akcji. Kosmitów nie było jakoś dużo, ale nie było też za mało. Dziwiłabym się, gdyby z jeden czy dwa razy pokazali kosmitów,a tu czegoś takiego nie było. Jak dla mnie akcji jest w sam raz. Nie za dużo, nie za mało. I jeszcze ten wątek kosmitów, którzy ukrywają pewne tajemnice..bomba! 

BOHATERZY:


Aktorzy MOIM ZDANIEM są dobrani idealnie! Dobra...nie czytałam, nie wiem. Ale po prostu pasują do tych bohaterów. 



Maika Monroe jako Ringer była genialna! Nie wiem czemu, ale te jej włosy mi pasowały do jej czarnego charakteru. Dobra..wiem, to nie czarny charakter, ale miła też nie była, to jak to inaczej napisać? Może ktoś wie :D
Nick mi tu idealnie pasował. Przy okazji miał ksywkę 'Zombie', a tak trochę wygląda z tymi oczami.
Powiem szczerze, że Chloë Grace Moretz zaskoczyła mnie pozytywnie swoją grą aktorską. Także jak widzicie na aktorów nie ma co narzekać.

EFEKTY SPECJALNE:



Efektów jakoś nie było baardzo dużo. Trochę można powiedzieć, że za mało, ale nie było źle! Bardzo mi się podobało jak były pokazywane te fale. Trzęsienia Ziemii, powódź, statek kosmitów, albo jak zawalił się ten samolot! Mimo tego, że było tych efektów mało to liczy się nie ilość, tylko jakość. A to jak one były zrobione bardzo mi się podobało. Wyglądało to realistycznie.


PODSUMOWUJĄC:


Jak zawsze znajdą się ludzie, którzy się doczepią najmniejszych szczegółów. Znajdą się tacy, którzy ten film kochają *JAA!* i którzy nienawidzą. Więc najlepiej samemu obejrzeć. Akcji jest wystarczająco. Nie za dużo, ale też nie za mało. Samych kosmitów mogłoby być trochę więcej, ale jest okej. Nie są pokazani zbyt za dużo razy, ale też nie tyle, żebyśmy zapomnieli w ogóle o nich. Bohaterzy są idealnie dobrani i nie ma co na nich narzekać. Efektów specjalnych mogłoby być trochę więcej. Moim zdaniem film jest bardzo dobry i przyjemnie się go oglądało. Na pewno będę się chciała zapoznać z tą historią bardziej, poprzez przeczytanie książki. 

★★★★★★

Zobacz również:


Odwiedź mnie tutaj:


Dołącz:






10 komentarzy:

  1. Bardzo che przeczytać książkę, a potem na pewno wybiorę się na film. Lubię tę aktorkę, więc chętnie zobaczą ją w nowej odsłonie. :) Bardzo przekonała mnie twoja opinia. Chętnie poczytałabym też inne takie filmowe recenzję bez porównywania do książki :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę czytałam i bardzo mi się podobała. Mam nadzieję, że wkrótce obejrzę film :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W suumie fajny pomysł, że oceniasz jako widz a nie jako czytelnik :D Ja ani nie czytałam, ani nie oglądałam, ale chyba bez czytałam jeszcze niepochlebmej recenzji o tej książce, no i od dawna mam na nią ochotę, więc, pomimo różnic, postaram się przeczytać za nim obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw koniecznie muszę przeczytać książkę, a jeśli mi się spodoba, to na pewno obejrzę film ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam książki, ani nie oglądałam filmu. Chyba powinnam nadrobić te zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś zbytnio nie planowałam pójścia do kina na ten film, ale może zmienię zdanie. Historia wydaje się intrygująca. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja sie ostatnio jaram kosmitami (efekt psychicznych filmików na yt?nie, wcale...) i to z ich powodu chciałam obejrzeć ten film. Teraz się zastanowię, bo po pierwszym tomie "Wybranych"(zuo!!!) żygam miłosnymi wywodami. Cóż...obejrzę kiedyś, ale raczej jak będę po prostu zmęczona lub zdesperowana, tak żeny odpocząć od życia XD
    Pozdrawiam!
    http://naskrzydlachweny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś obejrzę, choć przyznaję, że tematycznie nie jest to do końca mój klimat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie rozumiem ludzi, którzy oglądają jakiś film, wiedzą o czym będzie, a potem narzekają, że to było głupie, bo tego nie lubią xD No szlag może trafić, gdy się takie coś słyszy xD
    Jestem strasznie ciekawa i książki, i filmu :D Jeśli będę miała możliwość, to zaczęłabym od książki, ale w sumie różnie to wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Za książkę piątą falę biorę się na weekend ;) Ja prawie zawsze czytam najpierw książkę, a potem oglądam film ;)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń