niedziela, 3 kwietnia 2016

UNPOPULAR OPINIONS BOOK TAG!

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was tak spontanicznie, ponieważ miała się pojawić recenzja książki ,,Wrota czasu'' z cyklu Ulysses Moore. Ale zapomniałam zrobić zdjęcia..teraz trochę nie mam jak. Ale spokojnie, spokojnie recenzja się pojawi w najbliższym czasie! Jeszcze mogę Wam zdradzić, że możecie też wyczekiwać mojej opinii na temat lampki do czytania. Bardziej to się nazywa ekran LED podświetlony do czytania książek. Mniejsza.
To teraz przejdźmy do Tagu!



1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.

Jedyne co mi przychodzi na myśl to ,,Wróć, jeśli pamiętasz''. Przyznam się bez bicia, że nie czytałam pierwszej części! Ale..oglądałam film! Wiem..jestem mądra. Mniejsza. 
Została ona książką roku 2015 na portalu Lubimy Czytać w kategorii Literatura Młodzieżowa. Trochę się zdziwiłam jak to zobaczyłam..Ale tak naprawdę dużo nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ daleko nie przebrnęłam. No dobra..ale dam jej szansę.


2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale Ty kochasz.

Ostatnio widzę książkę, która zbiera złe opinię. Jest to moja ukochana Czerwona Królowa! Dużo osób narzeka na to, że jest schematyczna. Ja widzę tylko jeden, może dwa. Dziewczyna, która chce zmienić świat i to, że jest inna od innych. MOIM ZDANIEM jeśli jest książka, którą kocham i powstaje inna, która ma parę podobieństw to ja zakładam, że mi się spodoba. 
Dlatego zaczęłam czytać ostatnio ,,Przebudzenie Labiryntu''. Serię Więźnia labiryntu kocham całym serduszkiem! I zakładam, że ,,Przebudzenie...'' też mi się spodoba. Na razie się zatrzymałam w początku. Ale ostatnio nie miałam ochoty na czytanie. Co brałam książkę to ją odkładałam, mimo, że była dobra! Ale na szczęście ,,Wrota Czasu'' mnie z tego stanu wyprowadziły. Także na pewno do niej wrócę. Trochę zeszłam na inny temat..oj.

3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater/bohaterka, według Ciebie, wybiera złą osobę LUB literacka para, której nie lubisz.

Długo się zastanawiałam nad tym pytaniem. Na pierwszy rzut oka przyszło mi na myśl trójkąt miłosny Thomas, Brenda i Teresa z serii Więzień labiryntu. Ale..on dobrze wybrał XD SPOJLER #TeamBrenda KONIEC SPOJLERU. Ale w końcu znalazłam, parę której nie lubię! Tak się zastanawiam, czy to jest spojler, czy nie..Jak coś to Was bardzooo przepraszam!
Mianowicie Anna z Siergiejem *o ile tak się jego imię pisało..* z książki ,,Plan'' Ona miała być z Lorcanem! :'c

5. Popularny, bądź uwielbiany bohater, którego Ty nie lubisz.

Hmm..Nie mam pojęcia. W sumie to nie przepadam za Teresą z Więźnia Labiryntu *coś dużo dzisiaj Więźnia..*. O! Może to nie jest taki bardzo uwielbiany bohater. Ale nie lubię Mavena z Czerwonej Królowej! *Klaudia czuj tą presję!* I Adam z ,,Wróć, jeśli pamiętasz'' też nie przypadł mi do gustu.

6. Popularny autor, do którego nie jesteś przekonany.

Nie umiem się przekonać do Kinga. Nie czytałam żadnej jego książki. Ale!..mam zamiar. 
Tylko ja tak się nastawiam, nastawiam i boję się, że będę rozczarowana.

7. Popularny wątek/motyw, którego masz już dosyć.

Trójkąt miłosny! To, kiedy bohater nie umie się zdecydować, czy chce być z tą, czy z tą. Druga sprawa..może to nie jest wątek ani motyw, ale wkurza mnie też to, że jeden albo parę wyrazów jest powtarzanych kilkakrotnie. Zauważyłam to jak na razie w kilku książkach, ale już zaczyna mnie to wkurzać!

8. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać. 

Harry Potter i Dary Anioła. Nie są to po prostu moje klimaty. Trochę czytałam pierwszy tom DA, ale jakoś mnie nie zaciekawił. Czasami wręcz nudził.

9. Mówi się, że „Książka jest zawsze lepsza od filmu", 
ale który film lub serial, podobał Ci się bardziej niż książka?

,,Więzień labiryntu'' mi się strasznie podobał! Ale to dlatego, że najpierw oglądałam film, potem czytałam książkę. Tak samo z ,,Niezgodną''. Uważam, że ekranizacje były trochę lepsze. Wiele rzeczy zmieniono..szczególnie w Więźniu, ale jak się na to przymknie oko..!
Mogę tutaj dać ,,Kamienie na szaniec''! Książka mnie wynudziła..są momenty, które ogromnie lubię! Ale jakoś nie zbliżyłam się do bohaterów, co w filmie! Chociaż Alka było strasznie mało..Ale to więcej przeczytacie w mojej poście książka vs film, który za niedługo się pojawi!


Do Unpopular Book Tag nominuję blogi:
http://zatraconawlepszymswiecie.blogspot.com/

11 komentarzy:

  1. Jak to nie czytasz "Harry'ego Pottera"? *smutne oczka*
    Jednak co do "Czerwonej Królowej" mamy to samo zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja strasznie nie lubię Hartego Pottera tak😒😒😒
    Zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię ani Terey ani Brendy.
    Tak, kłócę się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę ''Niezgodnej'', a ''Czerwoną królową'' kocham! <3
    Zostałaś nominowana!
    Więcej informacji tutaj: http://cudowneksiazki.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award-5.html
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale, ale jak to! Jak to "Kamienie na szaniec"... ja nienawidzę tego filmu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację, na pewno niedługo odpowiem. :) Ja bardzo lubię Harrego i Dary Anioła. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie polubiłam Teresy z Więźnia. Przez całą trylogię mnie irytowała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Również nie rozumiem tej całego "hejtu" na Czerwoną królową. Ta powieść zbiera dość dużo negatywnych opinii, a przecież jest świetna. Mnie Czerwona zaskakiwała na każdym kroku i za żadne skarby nie zarzucę jej schematyczności, choć większość uważa, że to książka do bólu przewidywalna oraz że jest kopią wielu popularnych powieści. No wie wie, dla mnie jest genialna i poluję na kontynuację :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, moim zdaniem ekranizacja Niezgodnej dorównuje książce :D Przynajmniej pierwsza część, bo dalszych nie oceniam, gdyż nie pamiętam już treści książki xD
    Fajnie wykonany TAG ^_^

    I ode mnie masz nominację :D

    http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/2016/04/mini-maratonowy-tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag! No i przedewszystkim witam w klubie! xd Ja również po obejrzeniu ,,Zostań jeśli kochasz" postanowiłam od razu sięgnąć po książkę ,,Wróć jeśli pamiętasz" xd Co gorsza po tym przeczytałam pierwszą część (która po obejrzeniu filmu i przeczytaniu drugiej części chciała mnie zabić nudą xd). Nie mam zielonego pojęcia, dlaczego to zrobiłam ale jestem pewna, że to nie był dobry pomysł xd
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne posty :*

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! :D Również uwielbiam "Więźnia labiryntu"!

    OdpowiedzUsuń