piątek, 20 maja 2016

INFORMEJSZYN ♥


Cześć pingwinki! ♥ *Nie pytajcie czemu pingwinki..ostatnio wszystkich nazywam zwierzakami. Także przygotujcie się!*
Dzisiaj tak króciutko, ponieważ jak sama nazwa wskazuje, chcę wam powiedzieć kilka informacji.
Pierwsza jest taka, że możecie mnie znaleźć na snapie. Moja nazwa to Patryssja. Jest to mój osobisty snap, ale pojawiają się tam informacje, gdy dodam nowy post na bloga. Oczywiście snapy z książkami itp. Niestety nagrywać nie będę, ponieważ mój telefon nie jest na to przygotowany. I raczej nigdy nie będzie..Po prostu jak coś nagram z moim jakże pięknym głosem *Tia..*, to nic prawie nie słychać i zacina się. Ale jeżeli będę mieć kiedyś tam nowy telefon, to oczywiście pomyślę o osobnym snapie.
Druga jest taka, że możecie mnie znowu znaleźć! Ale tym razem na instagramie. Tu już jest nie moje prywatne konto, ale blogowe. Możecie się dowiedzieć co czytam, gdzie byłam *Na przykład tak, jak u góry na zdjęciu, czyli w Biblioforum, ale o tym to zaraz!*, co robiłam, że jest nowy post. Takie tam różne rzeczy. Majne instagramejszyn
Trzecia i ostatnia informacja jest taka, że ostatnio byłam w Biblioforum. Wybrałam się tam razem z Julką z bloga Zatracona w lepszym świecie *Zapraszam również na jej bloga ♥*. I postanowiłyśmy zrobić wspólny post. Co nam się podobało, co nie i takie tam. Naszą opinię będziecie mogli znaleźć u Julii. Jak już dodamy post, to oczywiście Was poinformuję. 

A! I jeszcze czytam ,,Unik'', ale jestem w połowie książki. Recenzja powinna się pojawić w przyszłym tygodniu, ale niczego nie obiecuję. Nie wiem jak ja ją napiszę, ponieważ naprawdę nie wiem co o niej myśleć.
Także trzymajcie się i wyczekujcie postów ^^
Na dzisiaj to tyle ♥
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Lecę zaobserwować na instagramie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama zastanawiam się nad założeniem blogowego instagrama, gdzie będę mogła czarować (czytaj. wstawiać brzydkie, amatorskie zdj.) książkowymi fotami :D
    Ściskam ♥
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę założyć instagrama żeby Cię zaobserwować 😊😊 Ja zakładam snapa 😀😀 Tak i zapraszam na nasz wspólny post który hmmm niebawem się pojawi 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz zapraszam na snapie <3
    julitvx - jakby co xD
    zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na snapie już Cię mam, więc teraz lecę zaobserwować na instagramie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń