środa, 11 maja 2016

LIEBSTER BLOG AWARD #2

Czeeść!
Przychodzę dzisiaj do Was z Liebster Blog Award #2, do którego nominowała mnie kochana Milena z bloga Books N' Roses <3 Zapraszam Was do niej i nie przedłużając przejdźmy do pierwszego pytania!

1. Co twoim zdaniem przyniesie największy sukces? Ciężka praca? Szczęście?

Zależy jaki sukces..Ale myślę, że ciężka praca niekoniecznie. Kojarzy mi się ona z przemęczeniem. A to mi się kojarzy, że nie będę szczęśliwa. Bo wtedy ta paca mnie w całości pochłonie. Mogę wtedy zapominać nawet o takich zwyczajnych rzeczach. Będę chodzić jak zombie i mój mózg się wyłączy. Będzie miał tylko taki obrany jeden cel: SUKCES.  No, ale co mi to da? Owszem, mogę osiągnąć wtedy sukces, ale nie będę się z niego cieszyć. 
Moim zdaniem sukces jest nieważny, najważniejsze jest to, żeby cieszyć się z życia i być szczęśliwym. 
2. Jak najczęściej spędzasz wolny czas?

Jak to ja, taki noł lajf,  albo pooglądam film albo popatrzę coś na YouTubie. Posłucham muzyki, poczytam książkę. Mi można wszystko dać do ręki. Zajmę się sama sobą. Sfotografuję coś, porysuję, pokoloruję, poczytam albo jak teraz- napiszę coś na bloga. Ale najczęściej czytam.

3. Jakiej muzyki słuchasz?

Każdej. No, może oprócz opery i disco. Albo to, co akurat leci w radiu albo coś sama poszukam jakieś muzyki. Ale ja jestem lama i nie umiem odróżniać gatunków muzyki. Jednak ostatnio tak bardziej polubiłam rocka :3 

 4. Czy masz jakiś ulubiony zespół muzyczny? Jaki?

Nie wiem dlaczego, ale lubię zespół Poparzeni Kawą Trzy. Jednak najbardziej kocham ich piosenkę ,,Wezmę Cię'' i ,,Byłaś dla mnie wszystkim''. Jeszcze lubię zespół Video :3

5. Czy okładka książki wpływa na twoją ocenę całości?

Tak. Myślę, że tak jest u większości osób. Poza tym ludzie często patrzą na okładkę zanim tę książkę przeczytają. Tak, wiem, że to nie jest dobre. Ale nie oszukujmy się, bo często tak jest. Nawet ja czasem tak robię. Zresztą chyba każdy choć raz kiedyś tak zrobił.

6. Jaki jest twój ulubiony książkowy gatunek? 

Chyba najbardziej lubię przygodowe :3 Młodzieżowe też są ok, ale teraz wszystko opiera się na pewnych schematach. Nie przeszkadza mi to zbytnio, ale czasem jest takie déjà vu. I to już czasem.. nudzi.

7. Jaka była ostatnio przeczytana przez ciebie książka, która czymś cię urzekła?

Ostatnio przeczytałam lekturę szkolną ,,Czarnoksiężnik z Archipelagu'' autorstwa Ursuli K. Le Guin. Zbytnio mnie nie urzekła, ale skrywa w sobie pewną mądrość. A jaką? Możecie przeczytać w poprzednim poście.
Ale książka, która mnie całkowicie urzekła jakiś czas temu to pierwszy tom z serii Ulysses Moore, czyli ,,Wrota czasu''. Kocham ją za to, jak jest pięknie wydana i za to, że mogłam przeżyć taką fajną przygodę. A dzieciaki, którzy są głównymi bohaterami, mogą być naszym odzwierciedleniem i przypomnieć nam, że kiedyś w dzieciństwie wygrywała ciekawość z zakazami.

8. Czy lubisz podróżować?

Taaak! Dlatego kocham jeździć na wycieczki szkolne.
Ale bez aparatu się nigdzie nie ruszam!

9. Gdzie chcesz jechać na wakacje? Dlaczego?

Do Wrocławia! Kocham te miasto <3 A dlatego, że już dawno nie byłam. Tak, to jest moje mądre wytłumaczenie.
 Nie wiem, jak moi rodzice mogli się wyprowadzić z tego pięknego miasta :<

10. Czy jest jakiś film, do którego często wracasz i nigdy nie masz dość? Jaki?

Mogłabym na okrągło oglądać Star Wars albo Hobbita. Lubię też bardzo ,,Elizjum'', ,,Incepcje'', ,,Iluzje'', ,,Halo 4: Naprzód do świtu'', ,,Avengers'', ,,Agentka'' (2015), ,,Ant-Man'', ,,Transporter'', ,,Transformers''. Mogłabym jeszcze dużo wymieniać XD

11. Wolisz filmy zagraniczne, czy polskie?

Moim zdaniem większość polskich filmów są..kiepskie. Oczywiście nie wszystkie! Bo są takie, które są bardzo dobre. Ale jednak wolę zagraniczne. A szczególnie z moimi ukochanymi aktorami hyhy.


Przepraszam, ale nie dam rady już stworzyć nowych pytań. Dlatego Milena ciesz się, że Twoje pytania polecą dalej w świat! :D

A nominuję:
Pond z Pond zeznaje
Olę z Ja Kaczuszka
Karolinę z Zabookowana Karola

Buziaki :*


14 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! Oooo Poparzeni Kawą Trzy! Świetna piosenka z ich repertuaru to "Okrutna zła i podła" ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś akurat się tak sobie podoba, ale wpada w ucho :D

      Usuń
  2. Dzięki za nominację! <3
    Aaaa też kocham Star Wars! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, lubisz Video <3 Ostatnio zakochałam w piosence Video "Ktoś taki". Dzisiaj chodzę cały dzień i sobie ją nucę, a wszyscy moi koledzy na kółku z informatyki się pytają, co mi się stało, bo zazwyczaj krytykuję polską muzykę :D Znasz ten utwór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, "Ktoś nowy", malutki błąd się wkradł :D

      Usuń
    2. Tak, znam i bardzo lubię <3
      Wczoraj też sobie to nuciłam:D
      Ale zakochałam się w piosence ,,Dobrze, że jesteś" jak śpiewają młodzi posługując się migowym <3

      Usuń
  4. Okładka książki nigdy nie wpływa na moją ocenę całości :P Czasami zdarza się, że kupię książkę ze względu na okładkę, ale taka końcowa ocena... nie, nigdy nie biorę jej pod uwagę :P Tylko treść :P
    I ja też wolę zagraniczne filmy, stanowczo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię :*
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Gdybym tylko mogła to non stop byłabym w podróży :D
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. AD. 2) piszesz ze mną w wolnym czasie, codziennie xd
    AD. 3) to ja cię namawiam do przesłuchiwania moich ukochanych piosenek...
    AD. 4) ... i tak właśnie trafiłaś na BMTH i ostatnio na Asking Alexandrię ( pamiętaj, że Bena za Chiny Ci nie oddam - pierwsza byłam! )
    AD. 7) to ja kazałam Ci kupić Wrota Czasu,
    AD. 10) kazałam Ci obejrzeć Incepcję, bo sama nie mogę przestać jej oglądać
    Posumowując - zawdzięczasz mi tą ciekawszą część życia XD ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za nominację <3 Aaaaa! Nie wiem dlaczego aż tak cię uwielbiam c':

    OdpowiedzUsuń
  8. Również lubię rock'a, ale muzyka z opery też mi się podoba. :D
    Cieszę się, że moje pytania powędrują dalej i gratuluję świetnych odpowiedzi.

    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj też lubię podróżować, byłam rok temu we Wrocławiu i także się zakochałam, to piękne miasto*-*
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń