wtorek, 31 maja 2016

Ucz się języków!

Dzisiaj w ramach współpracy z wydawnictwem Colorful Media, chciałabym Wam przedstawić ich ofertę wydawniczą. Jest to inny post niż zazwyczaj, ponieważ wydawnictwo wydaje magazyny oraz książki językowe. Ale dzisiaj skupię się na samych magazynach.




Wydawnictwo to powstało w Polsce w 2003 r., w Hiszpanii w 2010 oraz w Niemczech w 2012. Zostało one założone przez Martę i Piotra Olejniczak.
Czasopisma, które wydają to:
  • English Matters
  • Business English Magazine
  • Deutsch Aktuell
  • Espanol? si, gracias
  • Francais Present
  • Italia Mi piace!
  • Ostanowka: Rossija!

English Matters

Myślę, że te czasopismo zainteresuje największą liczbę osób, ponieważ każdy uczy albo uczył się języka angielskiego. Ten magazyn jest wydawany co dwa miesiące wraz ze słowniczkiem. Magazyn może okazać się pomocny osobom, które systematycznie się uczą języka angielskiego,ale też tym, którzy chcą odświeżyć swoje umiejętności i poszerzyć słownictwo. Do niektórych tekstów została nagrana wersja audio. Można ją pobrać ze strony magazynu albo odsłuchać za pomocą kodu QR. 
Została także zrobiona lista słówek, które pojawiają się w całym magazynie i warto je znać. Jest ona w formacie PDF do pobrania ze str (link przy spisie treści). Są również materiały dla nauczycieli, jeśli zdecydują się w przeprowadzeniu lekcji z tym magazynem. Można również wziąć udział w konkursie, które organizuje wydawnictwo.
Poniżej zamieszczam zdjęcie, co możecie znaleźć w magazynie :)
Cena tego czasopisma wynosi 9.50 za jeden numer.


Business English Magazine

Ten magazyn porusza już trudniejsze tematy i jest idealny dla osób, które chcą się nauczyć języka biznesowego, czy też dla dyrektorów film, menadżerów. Tak samo jak w poprzednim magazynie, do tego również dostajemy słowniczek oraz nagrania audio. Jednak ten magazyn jest już droższy, ponieważ kosztuje 19,50 zł. 

Deutsch Aktuell

Dwumiesięcznik w języku niemieckim. Do niego również dostajemy słowniczek. Dzięki temu magazynowi możemy poznać obyczaje i tradycje Niemiec, Szwajcarii i Austrii. Możemy również poznać ciekawe miejsca oraz przeczytać o sporcie, muzyce, czy jeszcze innych hobby. 
Czasopismo kosztuje 9,50 zł.

Espanol? si, gracias

Jest to kwartalnik stworzony dla osób, które uczą się, czy też chcą się nauczyć języka hiszpańskiego. Ciekawostką jest to, że większość materiałów powstaje w Hiszpanii! W tym magazynie możemy przeczytać o wiadomościach z krajów hiszpańskojęzycznych, poznać ciekawe miejsca, dowiedzieć się o wydarzeniach społeczno-kulturalnych, a także możemy zaopatrzyć się w przepisy z hiszpańskiej kuchni. Cena wynosi 10,90 zł.


Francais Present

Jest to również kwartalnik tworzony przez francusko-polski zespół, dla osób, które są zainteresowane nauką języka francuskiego. W tym magazynie znajdziemy słowniczek oraz kody QR do pobrania nagrań audio. Możemy przeczytać o różnych wydarzeniach, miejscach, wiadomościach oraz znaleźć przepisy z kuchni francuskiej.
Cena również taka sama, jak w poprzednim magazynie, czyli 10,90 zł.


Italia Mi piace!


Również jest to kwartalnik, ale tym razem dla osób, które interesują się językiem włoskim. W tym magazynie możemy przeczytać o wydarzeniach ze świata oraz Włoch. Poruszane są też takie tematy jak hobby, ciekawe miejsca, kuchnia włoska.
Kosztuje 10,90 zł.


Ostanowka: Rossija!

Magazyn dla osób uczących się języka rosyjskiego. Znajdziemy słowniczek oraz do niektórych artykułów pliki MP3. Cena magazynu wynosi 12,90 zł.


Strona internetowa wydawnictwa 

Sklep internetowy

Myślę, że wydawnictwo ma naprawdę dobrą ofertę. Często danego języka nie nauczymy się tylko na lekcjach w szkole, ale jeżeli chcemy być lepsi i się bardziej podszkolić to musimy sami się uczyć. A te magazyny na pewno Wam w tym pomogą :)

20 komentarzy:

  1. Te magazyny to świetna sprawa i myślę, że spróbuję się tym bliżej zainteresować w czasie wakacji, coby mózg nie odzwyczaił się za bardzo od nauki. ;)
    medycy nie gęsi, też książki czytają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama także podjęłam współpracę, aczkolwiek jednorazową z tym wydawnictwem i jestem zachwycona magazynami! Podejmowane tematy są ciekawe, znajduje się tam mnóstwo ciekawostek, a na dodatek są wytłumaczone słowa, więc nie muszę co chwilę sięgać po słownik :) Czytam i uczę się równocześnie, czy może być coś wspanialszego? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jednorazową. Dopiero co wysłałam link wydawnictwu, więc będę musiała jeszcze poczekać na magazyny ;)
      Jak je tak zachwalasz, to już nie mogę się doczekać:D

      Usuń
  3. Nie miałam pojęcia o tym czasopiśmie... chyba kupię English Matters ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno również podjęłam współpracę z tym wydawnictwem i przeczytałam już kilka artykułów z English Matters oraz Business English Magazine. Takie magazyny to naprawdę świetny sposób na urozmaicenie nauki języków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również myślę, że wydawnictwo to ma bardzo dobrą ofertę i chętnie przeczytałabym chociaż jeden z ich magazynów. :D
    Buziaki,
    StormWind :*

    OdpowiedzUsuń
  6. English Matters byłby dobry do szkolenia się w języku. Cena też przystępna. Ja wybrałabym najchętniej Deutsch Aktuell, żeby odświeżyć sobie trochę niemiecki. Ostatnio tak rzadko używam tego języka, boję się, że moja wiedza i umiejętności w końcu gdzieś ulecą, w kosmos :D
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś czas temu kupiłam pierwsze raz English Matters i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona - cena jest stosunkowo niska, a tematy artykułów bardzo ciekawe. Ponadto z boku są wypisane wszystkie trudniejsze słówka więc nie muszę kartkować słownika :D
    Jak dla mnie - idelany sposób na naukę ;)
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomity sposób by utrwalić obcy język, chętnie sięgnę po English Matters :)
    Pozdrawiam,
    Linda
    Love, coffee & books

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa! Niemiecką mogę kupić! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się kiedyś zaopatrzyć w chociaż jedno wydanie English Matters ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam kiedyś Espanol? si, gracias. :P
    Nauczycielka hiszpańskiego podrzuciła nam kilka takich gazetek.

    Zapraszam też na dopiero startującego bloga
    zamknietawpozytywce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Aktualnie kupuję "Italia mi piace!" tego wydawnictwa i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja juz zaczytuję się w magazynie <3 Jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przeczytam chociaż jeden z tych magazynów. Myślę, że to idealny sposób aby nauczyć się obcego języka.
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    http://zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam english matters i jeden biznesowy, ale jeszcze nie zabrałam się do czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam uczyć się języków *-* obecnie umiem mówić tylko w trzech, ale ja się wciąż szkolę ;D Myślę, że takie magazyny to świetna sprawa :) Nie dość że uczymy się dzięki nim, to także czytamy a to takie cudowne dwa w jednym ^^
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowłam Cię do TAGU:
    http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2016/06/monolog-z-ksiazka-w-doni-wedding.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie magazyny to świetny i bardzo ciekawy sposób na naukę języka. Myślę, że najchętniej wybrałabym wydanie hiszpańskie lub angielskie ;)

    OdpowiedzUsuń