środa, 3 sierpnia 2016

Sierpniowe zapowiedzi!


Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam sierpniowe nowości wydawnicze, które najbardziej mnie zainteresowały. Kilka dni już sierpień trwa, ale lepiej późno niż wcale. Bez przedłużania, zapraszam do czytania.

Tytuł: Never, never
Autor: Colleen Hoover, Tarryn Fisher
Data wydania: środa
03.08.2016
Nie kocham cię. 
Nic a nic. 
Colleen Hoover, Tarryn Fisher - Never, neverI nie pokocham. 
Nigdy, przenigdy. 
Czasem wspomnienia mogą być gorsze niż zapomnienie. Charlie i Silas są jak czyste karty. Nie wiedzą, kim są, co do siebie czują, skąd pochodzą ani co wydarzyło się wcześniej w ich życiu. Nie znają swojej przeszłości. Pomięte kartki, tajemnicze notatki i fotografie z nieznanych miejsc muszą im pomóc w odkryciu własnej tożsamości. 
Ale czy można odbudować uczucia? Czy można chcieć przypomnieć sobie... że ma się krew na rękach? A jeśli prawda jest tak szokująca, że tylko zapomnienie chroni przed szaleństwem? Umysły Silasa i Charlie pełne są mrocznych tajemnic. 
On zrobi wszystko, by wskrzesić wspomnienia. 
Ona za wszelką cenę chce je pogrzebać. 
Nigdy nie zapominaj, że to ja jako pierwszy cię pocałowałem. 
Nigdy nie zapominaj, że będziesz ostatnią, którą pocałuję. 
I nigdy nie przestawaj mnie kochać.
Nigdy..

Tytuł: Idealna
Autor: Magda Stachula
Data wydania: środa
17.08.2016
Magda Stachula - Idealna

Zawsze jest ktoś, kto cię obserwuje. Dla fanów "Dziewczyny z pociągu".
Anita prawie nie wychodzi z domu. Podgląda ludzi przez kamery miejskiego monitoringu. To jej okno na świat, które pozwala kontrolować wszystko i wszystkich. I zapomnieć o sypiącym się małżeństwie oraz dziecku, które bardzo chciałaby mieć.
Pewnego dnia znajduje w szafie sukienkę, której nie kupiła. Później szminkę, która jej nie pasuje. Potem wydarza się coś jeszcze...
Ktoś wie o niej wszystko. I powoli realizuje swój plan.
Thriller psychologiczny, którego nie będziesz mógł odłożyć. Takiej autorki jeszcze w Polsce nie było.


Tytuł: Moje serce i inne czarne dziury
Autor: Jasmine Warga
Data wydania: środa
17.08.2016
Jasmine Warga - Moje serce i inne czarne dziury / Jasmine Warga - My Heart and Other Black Holes

Błyskotliwa i rozdzierająca serce nowa powieść dla fanów "Gwiazd naszych wina" Johna Greena oraz "Eleonora i Park" Rainbow Rowell, opowiadająca o dwojgu nieznajomych, którzy spotykają się po to, aby umrzeć... a w zamian uczą się, jak żyć.
Szesnastoletnia Aysel, miłośniczka fizyki i muzyki klasycznej, obsesyjnie planuje własną śmierć. Jej ojciec dopuścił się brutalnej zbrodni, która wstrząsnęła całym miasteczkiem, matka nie może na nią patrzeć, bo obecność córki przypomina jej o przeszłości, zaś koledzy i koleżanki z klasy obgadują ją za plecami przy każdej możliwej okazji... Aysel jest gotowa zamienić swoją energię w nicość.
Dziewczyna ma tylko jeden problem: nie jest pewna, czy starczy jej odwagi, by to zrobić. Wszystko zmienia się, gdy odkrywa stronę internetową, na której ogłaszają się partnerzy do samobójstwa. Użytkownik o nazwie FrozenRobot, a w rzeczywistości zmęczony własną rodzinną tragedią nastolatek imieniem Roman, szuka kogoś, z kim będzie mógł odebrać sobie życie.
Chociaż Aysel i Roman nie mają ze sobą nic wspólnego, nowa znajomość zaczyna wpływać na dwoje nastolatków w nieoczekiwany sposób. W miarę zbliżania się wyznaczonej daty samobójstwa Aysel zaczyna wątpić, czy to naprawdę najlepsze rozwiązanie. Będzie musiała wybierać między własnym pragnieniem śmierci a próbami przekonania partnera, aby pozostali przy życiu. Tyle że Romana nie tak łatwo przekonać...

Tytuł: Kolejność
Autor: Hubert Hender
Data wydania: środa
17.08.2016

Hubert Hender - Kolejność
W mrokach Dolnego Śląska komisarz Iwanowicz szuka sprawcy krwawych morderstw. Jedyną wskazówką są ponumerowane ciała. Kto będzie następny?

Gęsty mrok dolnośląskich kopalń. Jeden z górników pracujący w Kowarach zostaje bestialsko zamordowany w zupełnych ciemnościach. Mężczyzna nie potrafi zidentyfikować oprawcy, nie jest w stanie uciec, a jego ostatnim uczuciem jest obezwładniający strach. Wkrótce pojawiają się następne ciała, wszystkie ponumerowane w osobliwy sposób.

Do śledztwa zostają przydzieleni komisarz Iwanowicz z jeleniogórskiej komendy i jego młodszy kolega, podkomisarz Gawłowski. Próbują ustalić, kto brutalnie zabija kolejnych mężczyzn i desperacko starają się przerwać ponury cykl.

Iwanowicz, dręczony wspomnieniami, od których nie jest w stanie uciec, prowadzi śledztwo po omacku. We wszechobecnym mroku pobłyskują jedynie niewyraźne światła okolicznych miast.

________________________________________________________________________________

W zasadzie to mamy po równo, dwie książki młodzieżowe z historią miłosną w tle i dwie książki z gatunku kryminał/sensacja. Okładki mi się bardzo podobają, a historie wydają się ciekawe. A Wy na jakie zapowiedzi książkowe czekacie? :)

13 komentarzy:

  1. Najbardziej intryguje mnie "Idealna" oraz "Moje serce i inne czarne dziury" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na jutrzejszą premierą 'Never, never' autorstwa mojej królowej, Colleen Hoover. Mam nadzieję, ze dopadnę ją jutro w księgarni ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'LBA #8' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych książek na razie nic dla mnie, niestety :)
    Pozdrawiam,
    http://www.sekrenty-trop.pl/
    http://www.strefa-aithneblair.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Never, never" wygląda ciekawie. Miałam chęć na tę pozycję od dawna... :)
    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
  5. "Kolejność" bardzo mnie zaciekawiła.
    Muszę ją upolować :D
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Idealną" mam już za sobą i jest naprawdę rewelacyjna! :)
    "Kolejność" mnie intryguje, a Coleen Hoover czytałam kiedyś jakieś 2 książki (Hopeless i Loosing hope) i w sumie mnie nie porwały :)
    Pozdrawiam!

    http://tekstykultury.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wymienionych przez Ciebie interesuje mnie "Never never", bo uwielbiam Hoover. Nie za bardzo przepadam za Fisher, ale wierzę, że będzie dobrze :) Poza tym ciekawi mnie "Moje serce i inne czarne dziury" :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. "Never, never" koniecznie muszę mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na premierę "Moje serce i inne czrne dziury", chętnie ją przeczytam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Never, never" w szczególności mnie zaintrygowała. Pozdrawiaim Zuzia
    http://bookanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pewna, że książka "Moje serce i inne czarne dziury" jest dla mnie. Może dlatego, że jestem miłośniczką "Sali Samobójców".
    Pozdrawiam :* http://atari-avangarda.blogspot.com/
    P S Podziwiam, że wstajesz o 6:00 rano, żeby biegać. xD ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać aż przeczytam "Never never" <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa książek "Never never" i "Idealna". Tej pierwszej się trochę obawiam, bo do samej autorki mam mieszane odczucia. O ile "Maybe someday" to była naprawdę dobra lektura, to "Hopeless" zupełnym nieporozumieniem.

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń