czwartek, 22 września 2016

Liebster Blog Award #3


Anitka z bloga annwithbooks nominowała mnie do LBA, za co bardzo jej dziękuję.Wpadajcie do niej, bo ma świetnego bloga <3
A tymczasem zapraszam do czytania.


1. Jaki jest twój ulubiony cytat?

,,Jesteś szpetny, jak psie jądra'' hehe. (Więzień Labiryntu)

A tak serio to nie wiem..mam dużo ulubionych cytatów.

,,Kiedyś katalogowałam sobie knajpki według smaku ciasteczek owsianych. Teraz robię katalog zgonów i przysięgam zemstę.'' (Kamień i sól)

,,Przywieźli nas tutaj, żebyśmy wzięli udział w wyścigu, który może wygrać tylko jedna osoba. Wysłali myśliwych, żeby na nas polowali, i zmusili nas, żebyśmy zabijali nawzajem swoje pandory, a cały czas udają, że są tymi dobrymi. Nie są. To potwory spod łóżka, cienie przesuwające się w kącie pokoju o północy. Są tym, czego zaczynasz się bać, gdy jest już za późno.'' (Kamień i sól)

,,To właśnie Piekielny Wyścig robi z ludźmi. Każe nam wybierać między życiem jednych a drugich. Sprawia, że jesteśmy mniej ludźmi, a bardziej zwierzętami, w desperacji próbującymi chronić członków własnego stada bardziej niż innych.'' (Kamień i sól)

,,Taka jest nasza natura - powiedział Julian. - Niszczymy. To cecha charakterystyczna ludzkiego rodzaju. Niezależnie od koloru krwi, zawsze upadamy.'' (Czerwona Królowa)

,,Uważacie się za władców świata, ale wasz czas jako królów i bogów dobiega końca. Dopóki nie uznacie nas za ludzi , za równych sobie, walka będzie się toczyć u waszych progów. Nie na polach bitewnych, ale w waszych miastach. Na waszych ulicach. W waszych domach. Nie widzicie nas, choć jesteśmy wszędzie. – W jej głosie pobrzmiewa moc i pewność. – I powstaniemy. Czerwoni niczym świt.'' (Czerwona Królowa)

,,Codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy.'' (Oskar i pani Róża)

,,Jeżeli się nie boisz to znaczy, że nie jesteś człowiekiem.'' (Więzień Labiryntu)

Mogłabym jeszcze dużo wymienić, ale raczej tyle starczy.

2. Która bajka Disney'a jest twoją ulubioną?

Wymieniłabym ,,Mustanga z dzikiej doliny'', ale on nie jest bajką Disney'a.
W zasadzie tak dużo bajek obejrzałam, że nie wiem, co jest bajką Disney'a, a co nie XD
Wymienię tylko dwie z wielu. Z tych nowszych to ,,W głowie się nie mieści'', a ze starszych to ,,Tarzan''.
Znalezione obrazy dla zapytania tarzan


3. Gdybyś mogła obudzić się i mówić perfekcyjnie w dowolnym języku (nie licząc polskiego), jaki być wybrała?

Wybrałabym język angielski.


4. Ulubiona pora na czytanie książek?

Wszystkie, chociaż najmniej chyba lubię wieczór i noc. Wolę jednak czytać przy dziennym światle, niż przy sztucznym.

5. Serial, który polecasz wszystkim?

The 100 *-*
Znalezione obrazy dla zapytania THE 100Dla tych co nie wiedzą o czym jest:
Nuklearna wojna niszczy cywilizację na planecie. Po wielu latach ze statku kosmicznego z ocalałymi ludźmi zostaje wysłana na Ziemię grupa nieletnich przestępców w celu kolonizacji.
6. Jakim nadprzyrodzonym stworzeniem chciałabyś być?

Jednorożcem :3

7. Czego nie lubisz w ludziach?

Może lepiej powiedzieć, co lubię? XD

8. Możesz opisać swoją ulubioną książkę tylko 3 słowami. Jakie to słowa?

Tylko, że ja mam dużo ulubionych książek...Co to za trudne pytania, Anita? XD
DRESZCZ. Pożoga. Śmierć. (Tak, mam na myśli 3 część Więźnia Labiryntu)

9. Którą książkę chciałabyś dodać do spisu obowiązkowych lektur?

,,Trzynaście powodów'', ponieważ każdy powinien ją przeczytać i uświadomić sobie to, że innym nie jest obojętne to, co mówimy i robimy. Może to mieć na nich dobre, ale też złe skutki.
Myślę, że ,,Myszy i koty'' Gordona Reeca również by można dodać do obowiązkowych lektur. Przynajmniej po to, że sobie uświadomić jak łatwo można się zmienić z ofiary na kata. Pokazuje również, że milczenie nie jest najlepszym wyjściem, tak samo jak przemoc.

10. Czy istnieje piosenka, której cały tekst znasz na pamięć? 

Kiedyś znałam. Raczej teraz rzadko słucham muzyki, chyba że jakaś piosenka bardzo mi się spodoba, ale jak już to pamiętam melodię i niektóre słowa, zdania albo refren. 

Moje pytania:
1. Twoja ulubiona seria?
2. Jesteś bardziej humanistką czy umysłem ścisłym?
3. Jakiego zachowania wśród książkoholików nie lubisz?
4. Czy uważasz, że kupowanie książek to strata pieniędzy?
5. Jaki jest Twój ulubiony gatunek?
6. Jaki jest Twój ulubiony kolor i dlaczego?
7. Wolisz czytać serie, czy książki jednotomowe?
8. Jakie jest Twoje hobby? (oprócz czytania)
9. Jak się zaczęła Twoja przygoda z blogowaniem?
10. Uważasz że marzycielstwo jest szkodliwe czy pożyteczne?

Nominuję: 
http://zakatekfangirl.blogspot.com/
tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com
http://lovelybookprincess.blogspot.com/
http://donkareads.blogspot.com/


4 komentarze:

  1. Więzień labiryntu ma super cytaty (jak ten pierwszy) też najbardziej lubię ostatnią część serii. Piąteczka!
    Nowe lektury by się przydały :)
    Gratuluje nominacji!
    MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. "Trzynaście powodów" strasznie mi się nie podobało. Problemy Hannah (chyba tak miała na imię bohaterka, ale nie pamiętam) były strasznie infantylne i dla mnie trochę niedorzeczne. Wiele osób ma gorze problemy i żyje, a nawet nie pomyśli o samobójstwie. Wiem, że jest to sprawa bardzo indywidualna i może Hannah była wyjątkowo wrażliwa, strasznie zakompleksiona i niepewna siebie, ale według mnie autorka w zły sposób to przedstawiła, dlatego książka nie rozbiła na mnie takiego wrażenia, jak powinna była zrobić.
    Serial The 100 oglądałam, ale zacięłam się na drugim sezonie - będę musiała do niego wrócić, bo mi się podobał :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cytaty z Więźnia Labiryntu a ,,Jesteś szpetny jak psie jądra" rozśmiesza mnie za każdym razem, gdy się na niego natknę :D
    Moją ulubioną bajką jest Barbie (tak Barbie i wiem jak to żałośnie brzmi) mam 15 lat i wciąż oglądam Barbie ;D Jak była premiera ,,Barbie i Tajne Agentki" to rzecz jasna pojechałam z przyjaciółką do kina i przesiedziałyśmy dwa seanse oglądając tę bajkę ;D
    Za to ulubioną bajką Disneya jest Piotruś Pan ;D
    Nie czytałam jeszcze ,,13 powodów" ale mam wielką ochotę to zrobić, no ale może w następnym życiu ;D
    Znam na pamięć teksty większości piosenek Adele, 1D oraz wielu innych głównie z racji faktu, że podczas nauki słucham muzyki i oprócz podręcznikowej wiedzy do głowy wchodzi mi też tekst piosenek :D
    Moja ulubiona książka to: Błyskawica, Hogwart, Quidditch ;D
    Seriale moje ulubione to zdecydowanie Plotkara, Teen Wolf, Słodkie Kłamstewka i Supernatural ( ale tylko do 4 sezonu XD) przede mną wciąż 7 sezonów Supernatural a ja jedyne co robię to gra w obijanie się ;-; stałam się leniwa przez przeziębienie ;-;
    Gdybym mogła wybrać język którym mogłabym się posługiwać płynnie, to kurczę dużo by ich było z racji, że mam już spisaną listę języków, których chciałabym się nauczyć, no ale że jest ich około 16-17 to potrzebuję natychmiast dodatkowych dwóch żyć ;-; chciałabym mówić płynnie po np. włosku, hiszpańsku, niemiecku, portugalsku itp. Na razie umiem tylko francuski, angielski i tak sobie czeski ;-;
    Bardzo ciekawe odpowiedzi! :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, dość dużo tych cytatów ;P
    Nigdy nie słyszałam o tym serialu, jak tylko skończę "Plotkarę" (swoją drogą polecam, świetny serial!) to na pewno się nim zainteresuję :)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń