niedziela, 30 kwietnia 2017

Majowe zapowiedzi




    Z racji tego, że na moim blogu nie ma żadnych regularnych serii, stwierdziłam że trzeba się ogarnąć, ''posprzątać'' tutaj trochę i zrobić coś takiego, więc postaram się, aby posty z tej serii pojawiały się regularnie. Poza tym będę się starała tworzyć bloga, który będzie miły dla oka oraz żeby recenzje, czy inne posty pojawiały się w te same dni w każdym tygodniu. To takie krótkie ogłoszenie, a teraz zapraszam do czytania.

Tytuł: Lato Eden
Autor: Liz Flanagan

10.05.2017

Liz Flanagan - Lato Eden

"Lato Eden", pełna napięcia i emocji opowieść o przyjaźni, stracie, zdradzie i odkrywaniu własnej tożsamości, porusza do głębi i nie pozwala o sobie zapomnieć.

Ten dzień zaczął się normalnie. Wstałam, zrobiłam sobie kreski eyelinerem, naciągnęłam rękawy na tatuaże i poszłam do szkoły. Brzmi znajomo?
Wkrótce jednak okazało się, że to nie będzie zwykły dzień...
Nieśmiała gotka Jess i śliczna, uwielbiana przez wszystkich Eden są niemal nierozłączne. Wiedzą o sobie wszystko. Nagle Eden znika, a Jess wie, że musi ją odnaleźć. Postanawia poszukać wskazówek, idąc śladami spędzonego wspólnie lata, podczas którego wiele się w życiu przyjaciółek zmieniło. Ta wycieczka w przeszłość zmusza Jess do przyjrzenia się z bliska wielu tajemnicom: sekretom, które Eden ukrywała przed nią, ale też sprawom, które sama zataiła przed Eden. Do Jess dociera, że chyba jednak nie znają się tak dobrze, jak jej się wydawało...

Przed Jess coraz więcej znaków zapytania, a zegar tyka – prawdopodobieństwo odnalezienia Eden żywej spada z minuty na minutę.
Czy zdąży na czas?


Tytuł: Konkurs na żonę
Autor: Beata Majewska

10.05.2017

Beata Majewska - Konkurs na żonę
Młody prawnik z Krakowa, Hugo Hajdukiewicz, planuje jak najszybciej zmienić stan cywilny. Założenie rodziny przed trzydziestymi urodzinami to warunek narzucony mu w testamencie przez wuja. W poszukiwaniu idealnej kandydatki pomysłowy biznesmen wprowadza w życie plan "Żona". Wkrótce poznaje młodziutką, nieśmiałą studentkę. Niedomyślająca się niczego dziewczyna szybko ulega urokowi przystojnego mężczyzny. Jednak misternie przygotowany plan matrymonialny niespodziewanie wymyka się spod kontroli...

Tytuł: Kłamca i szpieg
Autor: Rebecca Stead

10.05.2017

Rebecca Stead - Kłamca i szpieg

Gdy Georges wprowadza się do bloku na Brooklynie, poznaje Safera – odludka, wielbiciela kawy i szpiega. Georges dobrze się czuje w towarzystwie ciut ekscentrycznej rodziny Safera. Zapomina przy nich o kłopotach: że tata stracił pracę, musieli się przeprowadzić, a mama zaczęła brać dodatkowe dyżury w szpitalu. W szkole też nie jest łatwo – Georges znalazł się na celowniku Dallasa, specjalisty od wyszukiwania u innych słabych miejsc.
Pierwsza misja szpiegowska? Tropienie tajemniczego Iksa. W miarę postępu śledztwa, kiedy Safer stawia coraz to nowsze wymagania, Georges zaczyna się zastanawiać, co jest prawdą, a co nie, i co to wszystko jest za gra.
A w co gra on sam?

Tytuł: Księga Kłamstw
Autor: Teri Terry

10.05.2017

Teri Terry - Księga kłamstw

„Moja siostra musi mi ufać. Musi mnie kochać, żeby mi ufać. Muszę być godna miłości, nieustannie”.

Na pogrzebie matki Quinn dokonuje niewiarygodnego odkrycia. Ma siostrę bliźniaczkę, Piper, podobną do niej jak dwie krople wody. Ale dlaczego siostry zostały rozdzielone? Dlaczego Piper mieszkała z rodzicami w pięknym domu, podczas gdy Quinn, niczym niebezpieczne zwierzę, zamknięto u babci w Dartmoor?


Victoria Aveyard - Czerwona Królowa. Tom 3. Królewska klatka

Tytuł: Królewska Klatka
Autor: Victoria Aveyard

24.05.2017



Trzeci tom bestsellerowej serii "Czerwona Królowa". 

Mare jest pilnie strzeżonym więźniem zdanym na łaskę i niełaskę Mavena. Dręczą ją wspomnienia własnych błędów, a działanie Cichego Kamienia pozbawia ją mocy. Buntowniczka staje się dziewczyną bez błyskawic. Jednak i Maven otoczony jest wrogami. Z trudem utrzymuje kontrolę nad krajem oraz swoim więźniem. Mare czuje, że mimo nienawiści, którą żywi do Mavena, jest on prawdopodobnie jej jedyną szansą na przeżycie, zwłaszcza że Evangeline dąży do jak najszybszej egzekucji Czerwonej Królowej. Tymczasem Nowi i Czerwoni przygotowują się do wojny, bo nie chcą już dłużej pozostawać w ukryciu. Jest z nimi książę Cal, którego nic nie powstrzyma przed ratowaniem Mare.

Kto rozświetli drogę buntowników, jeśli dziewczyna od błyskawic straci swoją moc? Już wkrótce ogień ogarnie wszystko i spali bezpowrotnie Nortę, jaką Mare znała.


A Wy na jakie zapowiedzi książkowe czekacie? ♥

15 komentarzy:

  1. Z tych tutaj wymienionych to czekam jedynie na Królewską Klatkę chociaż drugi tom średnio mi się podobał. A tak to czekam na: Mroczną Przepowiednię (no bo to Riordan), Aerie, nowe wydanie Czerwieni Rubinu i pewnie jeszcze coś, ale nie pamiętam.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi drugi tom się bardzo podobał, no może z wyjątkiem początku książki. Właśnie teraz zauważyłam, że będzie Czerwień Rubinu w nowym wydaniu aaa *.*
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Ja tu dla statystyk.
    PS: Jak śmiesz dodawać post o nowościach książkowych, kiedy wiesz, że nie mam na nie pieniędzy...
    Też Cię kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piper xDDD Nwm czemu ale strasznie śmieszy mnie to imię. xDD
    W maju raczej nic ciekawego dla mnie nie będzie, ale za to mam jeszcze zaległości z kwietnia :D
    Pozdrowionka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FaktycznieXDD
      Musisz przeczytać Czerwoną Królową!
      Pozdrawiam 💖

      Usuń
  4. Chcę Królewską klatkę!!!
    Po za tym zaciekawiło mnie to o tych rozdzielonych bliźniaczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wymienionych książek raczej nic dla mnie. Ja czekam na "Confess", "Franco, "Chłopaka z innej bajki", "Tysiąc odłamków ciebie", "Tysiąc pocałunków" i kilka innych ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej to czekam na "Królewską klatkę" chociaż poprzedni tom mocno mnie rozczarował.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie nic mocniej mnie nie interesuje, ale ja i nowości to zawsze się mijamy, na nic specjalnie nie czekam, dopiero później to przychodzi xD
    Choć akurat z tego zestawienia Księga kłamstw brzmi ciekawie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba zrobić napad na IUVI, meh, meh :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tutaj wymienionych mogę się skusić na Lato Eden, ale najbardziej czekam na książki, których tu nie ma: Confess czy Tysiąc pocałunków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej z twoich propozycji nie skorzystam, ale spokojnie, sama mam swoje do obczajenia i kupienia xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wymienionych przez ciebie pozycji chętnie przeczytam 'Księgę kłamstw' :)

    http://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń